Το βάρος δεν καθορίζει ποιοι είμαστε

Το βάρος δεν καθορίζει ποιοι είμαστε

  • Το βάρος δεν είναι το πιο σημαντικό πράγμα.
  • Το υπερβολικό βάρος δεν είναι καλός δείκτης υγείας.
  • Το βάρος δεν καθορίζει ποιοι είμαστε ή πόσο επιτυχημένοι θα είμαστε.

Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), το υπερβολικό βάρος αυξάνει τον κίνδυνο για καρδιακές παθήσεις, διαβήτη τύπου 2 και ορισμένους τύπους καρκίνου – και αυτό μόνο από το υπερβολικό βάρος γενικά!

Πάνω από το ήμισυ του πληθυσμού των ΗΠΑ έχει υγιές βάρος.

Τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC) εκτιμούν ότι πάνω από το ήμισυ του πληθυσμού των ΗΠΑ έχει υγιές βάρος. Ωστόσο, ένας στους τρεις ενήλικες είναι υπέρβαρος ή παχύσαρκος.

Το CDC ορίζει ως εύρος υγιούς βάρους το 18% έως 25% του σωματικού λίπους, ενώ όσοι έχουν δείκτη μάζας σώματος (ΔΜΣ) μεγαλύτερο από 30 θεωρούνται υπέρβαροι. Όσοι έχουν ΔΜΣ άνω του 35 θεωρούνται παχύσαρκοι σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ).

Λίγο παραπάνω βάρος μπορεί να σας κάνει να αισθάνεστε πιο ευτυχισμένοι, να ζείτε περισσότερο και να είστε πιο υγιείς.

Μπορεί να έχετε ακούσει ότι το βάρος είναι το πιο σημαντικό πράγμα, αλλά δεν αποτελεί μέτρο της υγείας. Ο δείκτης μάζας σώματος (ΔΜΣ) είναι ένας πιο ακριβής δείκτης για το πόσο ζυγίζετε, αλλά ο ΔΜΣ δεν λαμβάνει υπόψη την οστική πυκνότητα ή τη μυϊκή σας μάζα. Το βάρος μπορεί επίσης να επηρεαστεί από τη γενετική, οπότε αν σήμερα είστε λιποβαρείς ή υπέρβαροι, η απώλεια ακόμη και 5 τοις εκατό μπορεί να μην είναι αρκετή για να ενισχύσετε την ευτυχία σας και να ζήσετε περισσότερο.

Διαβάστε  Τι είναι η αρθροσκόπηση

Αν θέλετε να γυμναστείτε χωρίς να ανησυχείτε για την απώλεια κιλών ή εκατοστών από τη μέση σας -ή αν απλώς ψάχνετε μια δικαιολογία για να μην ξαναπατήσετε στη ζυγαριά-, μια νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Psychological Science προτείνει ότι θα πρέπει να σκεφτόμαστε το ιδανικό βάρος μας με βάση το πώς αισθανόμαστε αντί για το τι λένε οι αριθμοί μας:

Αν θέλετε να αδυνατίσετε, ξεκινήστε κόβοντας το πρόχειρο φαγητό από τη διατροφή σας.

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να χάσετε βάρος είναι να βγάλετε από τη διατροφή σας το πρόχειρο φαγητό. Το πρόχειρο φαγητό έχει υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και λίπος, γεγονός που μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση του σωματικού βάρους. Έχουν επίσης πολύ αλάτι, το οποίο προκαλεί φούσκωμα και κατακράτηση νερού. Τα πρόχειρα φαγητά είναι επίσης γεμάτα θερμίδες, νάτριο και χοληστερόλη – όλα τρία πράγματα που θέλετε να αποφύγετε αν προσπαθείτε να χάσετε βάρος! Oι σύμβουλοι διατροφής θα σας βοηθήσουν εξατομικευμένα.

Τα πρόχειρα τρόφιμα περιέχουν κορεσμένα λίπη όπως τα τρανς λιπαρά (που βρίσκονται στα επεξεργασμένα τρόφιμα) ή τα υδρογονωμένα έλαια (τα οποία προέρχονται από μερικώς υδρογονωμένα έλαια). Αυτοί οι τύποι λιπαρών αυξάνουν τα επίπεδα της κακής LDL χοληστερόλης στο σώμα: η υπερβολική LDL χοληστερόλη προκαλεί συσσώρευση πλάκας στα τοιχώματα των αρτηριών που οδηγεί σε καρδιακές παθήσεις ή εγκεφαλικά επεισόδια με την πάροδο του χρόνου! Τα προιόντα Herbalife, έχουν βοηθήσει χιλιάδες ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Τα προτιμούν και στην Ελλάδα για να πετύχουν την απώλεια βάρους.

Οι περισσότεροι άνθρωποι μπορούν να χάσουν βάρος με ασφάλεια, αλλά είναι σημαντικό να γνωρίζετε τα όριά σας.

  • Μπορείτε να χάσετε βάρος με ασφάλεια αν ακολουθείτε μια υγιεινή διατροφή και άσκηση.
  • Μπορείτε να χάσετε βάρος με ασφάλεια αν είστε λιποβαρείς ή υπέρβαροι.
  • Μπορείτε να χάσετε βάρος με ασφάλεια εάν έχετε μια ιατρική πάθηση που απαιτεί φαρμακευτική αγωγή, όπως διαβήτη ή υψηλή αρτηριακή πίεση.
Διαβάστε  Ρομποτική Αρθροπλαστική Χειρουργική στο Γόνατο

Το πιο σημαντικό είναι να ακούτε το σώμα σας και να ακολουθείτε τη συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα δραστηριότητας.

Το πιο σημαντικό είναι να ακούτε το σώμα σας και να ακολουθείτε τη συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα δραστηριότητας. Αυτό μπορεί να γίνει με περπάτημα, τρέξιμο ή αθλήματα.

Εάν είστε υπέρβαροι, είναι καλύτερο να μην κόψετε εντελώς το πρόχειρο φαγητό, διότι αυτό θα σήμαινε ότι θα χάσετε κάποια θρεπτικά συστατικά από τις τροφές που έχετε καταναλώσει. Θα πρέπει επίσης να προσπαθήσετε να μην τρώτε πάρα πολύ σε μια στιγμή, καθώς αυτό θα σας οδηγήσει στην υπερκατανάλωση τροφής και πάλι αργότερα μέσα στην ημέρα, γεγονός που θα μπορούσε να προκαλέσει αύξηση του σωματικού βάρους με την πάροδο του χρόνου λόγω της έλλειψης άσκησης και των διατροφικών συνηθειών, όπως το τσιμπολόγημα μεταξύ των γευμάτων.

Και πάλι, ένα άλλο σημαντικό σημείο εδώ είναι να βεβαιωθείτε ότι υπάρχει αρκετή ποικιλία κατά την επιλογή του είδους των τροφίμων που θέλουμε στο πιάτο μας κάθε μέρα, ώστε να μην υπάρχει βαρεμάρα κατά την κατανάλωσή τους! Ένα άλλο πράγμα σχετικά με τη σωστή διατροφή περιλαμβάνει την τήρηση ενός ισορροπημένου προγράμματος διατροφής όπου περιλαμβάνονται όλες οι απαραίτητες βιταμίνες/μέταλλα κ.λπ… μαζί με υγιή λίπη έναντι των κακών λιπών όπως τα τρανς λιπαρά που βρίσκονται κυρίως στα επεξεργασμένα τρόφιμα στις μέρες μας και τα οποία συμβάλλουν προς την κατεύθυνση παραγόντων κινδύνου καρδιακών παθήσεων όπως τα υψηλά επίπεδα χοληστερόλης που αυξάνουν τον κίνδυνο για εγκεφαλικό επεισόδιο μεταξύ άλλων ασθενειών που σχετίζονται με τα υψηλά επίπεδα αρτηριακής πίεσης”.

Από Pressinaction

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *