Βέλτιστες πρακτικές διαφημίσεων TikTok

Δώστε προτεραιότητα στα κάθετα βίντεο:

Ποιος παρακολουθεί μια διαφήμιση, όταν γνωρίζει ότι είναι διαφήμιση;

Κάντε τη διαφήμισή σας να αισθάνεται πιο Native, οπότε κάντε ό,τι κάνουν όλοι οι άλλοι και κινηματογραφήστε την στο τηλέφωνό σας, ώστε να ταιριάζει σωστά στην οθόνη!

Περιορίστε τη διάρκεια βίντεο:

Αυτές τις μέρες, σε κανέναν δεν αρέσει ένα μεγάλο βίντεο. Βεβαιωθείτε ότι η διαφήμισή σας έχει διάρκεια μεταξύ 9 και 15 δευτερολέπτων.

Ξεκινήστε με ένα εντυπωσιακό οπτικό:

Τι κάνετε όταν δεν βρίσκετε κάτι ενδιαφέρον στο διαδίκτυο; Συνεχίζεις την κύλιση. Ο καλύτερος τρόπος για να αποφευχθεί αυτό; Κάντε το βίντεό σας εντυπωσιακά ενδιαφέρον.

Κεντράρετε όλα τα σημαντικά στοιχεία:

Κρατήστε όλα τα σημαντικά στοιχεία, όπως το όνομα της επωνυμίας σας και το Call To Action (CTA) στο κέντρο. Με αυτόν τον τρόπο, εάν το TikTok αποφασίσει να θολώσει τα άκρα του βίντεο, το κοινό σας δεν θα χάσει τίποτα.

Προσθήκη μουσικής παρασκηνίου:

Το TikTok είναι μια θορυβώδης πλατφόρμα. Δεν συμβαίνει συχνά οι χρήστες να είναι στο TikTok με μειωμένη ένταση, επομένως προσθέστε λίγη μουσική στη διαφήμισή σας για να την κάνετε πιο ελκυστική.

Μην ξεχνάτε τους υπότιτλους:

Εάν γράψετε μια συναρπαστική λεζάντα, τότε όταν ένας χρήστης βαριέται το βίντεό σας, θα μπορεί να διαβάσει τη λεζάντα σας και να καταλάβει την ουσία του τι είναι το βίντεο.

Έτσι, ακόμα κι αν εγκαταλείψουν το βίντεο, θα έχουν διαβάσει τι έχετε να πείτε για αυτό.

Συμπεριλάβετε μια συναρπαστική παρότρυνση για δράση

Καταβάλατε προσπάθεια να τραβήξετε ένα συναρπαστικό βίντεο, ξοδέψατε χρήματα για την προβολή της διαφήμισής σας στους χρήστες, επομένως βεβαιωθείτε ότι λέτε στο κοινό σας τι θέλετε να κάνει αφού δουν τη διαφήμισή σας.

Διαβάστε  SEO για Επιχειρήσεις

Αναλυτικά μας εξηγούν οι επαγγελματίες του SEO MARKETER. 

Από Pressinaction

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *