Κόλλησε το iPhone 11; Μην πανικοβάλλεστε! Ακολουθήστε αυτόν τον οδηγό βήμα προς βήμα για να το διορθώσετε:
1. Αναγκαστική επανεκκίνηση:
- iPhone 11 με Face ID:
- Πατήστε και αφήστε γρήγορα το κουμπί αύξησης της έντασης ήχου.
- Πατήστε και αφήστε γρήγορα το κουμπί μείωσης της έντασης ήχου.
- Πατήστε και κρατήστε πατημένο το πλευρικό κουμπί μέχρι να δείτε το λογότυπο της Apple.
- iPhone 11 με Touch ID:
- Πατήστε και κρατήστε πατημένα ταυτόχρονα το πλευρικό κουμπί και το κουμπί Home μέχρι να δείτε το λογότυπο της Apple.
2. Ελέγξτε τη φόρτιση:
- Βεβαιωθείτε ότι η μπαταρία του iPhone σας έχει αρκετή φόρτιση. Συνδέστε το μεταχειρισμένο iPhone 11 σε φορτιστή για 30 λεπτά και μετά προσπαθήστε να το ενεργοποιήσετε ξανά.
- Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε διαφορετικό καλώδιο φόρτισης ή φορτιστή.
3. Ενημέρωση iOS:
- Βεβαιωθείτε ότι εκτελείτε την πιο πρόσφατη έκδοση του iOS. Συνδέστε το iPhone σας σε Wi-Fi και μεταβείτε στις Ρυθμίσεις > Γενικά > Ενημέρωση λογισμικού.
4. Επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων:
- Εάν όλα τα υπόλοιπα αποτύχουν, μπορείτε να προσπαθήσετε να επαναφέρετε το iPhone σας στις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Λάβετε υπόψη ότι αυτή η διαδικασία θα διαγράψει όλα τα δεδομένα σας, γι’ αυτό βεβαιωθείτε ότι έχετε δημιουργήσει αντίγραφο ασφαλείας πριν προχωρήσετε. Συνδέστε το iPhone σας σε υπολογιστή και ανοίξτε το iTunes. Επιλέξτε το iPhone σας στο iTunes και κάντε κλικ στην καρτέλα “Σύνοψη”. Κάντε κλικ στο κουμπί “Επαναφορά iPhone” και ακολουθήστε τις οδηγίες στην οθόνη.
5. Επικοινωνήστε με την Apple:
- Εάν έχετε δοκιμάσει όλα τα παραπάνω και το iPhone σας εξακολουθεί να κολλάει, επικοινωνήστε με την Apple Support.
Συμβουλές:
- Εάν το iPhone σας έχει υποστεί ζημιά από υγρό ή έχει πέσει, ίσως χρειαστεί να επισκεφθείτε ένα Apple Store για επισκευή.
- Εάν έχετε εγκαταστήσει πρόσφατα μια νέα εφαρμογή, δοκιμάστε να την απεγκαταστήσετε για να δείτε αν αυτό επιλύει το πρόβλημα.