διαφήμιση στα social media

Όταν προσπαθείτε να προσεγγίσετε ένα νέο κοινό, δεν υπάρχει καλύτερο μέρος από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αλλά με τόσες πολλές πλατφόρμες για να επιλέξετε και διαφορετικές μορφές διαφήμισης, μπορεί να είναι δύσκολο να ξέρετε από πού να ξεκινήσετε. Σε αυτόν τον οδηγό θα σας βοηθήσουμε να κατανοήσετε τις διάφορες επιλογές και να εξετάσουμε τι είναι καλύτερο για την επιχείρησή σας.

Διαφήμιση στα Social Media – Φροντίστε να έχετε καθορισμένο κοινό

Θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε καθορισμένο κοινό. Το κοινό-στόχος σας είναι η ομάδα των ανθρώπων που είναι πιο πιθανό να αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας, επομένως είναι σημαντικό να κατανοήσετε τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους πριν αποφασίσετε πώς θα τους προσεγγίσετε μέσω της διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πρέπει να καταλάβετε ποιοι είναι, πώς χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ποιες πλατφόρμες χρησιμοποιούν και ποιο περιεχόμενο τους αρέσει να μοιράζονται.

Καταβάλλετε προσπάθεια να κατανοήσετε το κοινό σας

Η γνώση του κοινού σας είναι το πρώτο βήμα για τη δημιουργία επιτυχημένου περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αν δεν είστε σίγουροι ποιοι είναι, ρίξτε μια ματιά στα δημογραφικά στοιχεία της αγοράς-στόχου σας και δείτε τι τους αρέσει να κάνουν στον ελεύθερο χρόνο τους (π.χ. να αθλούνται ή να παρακολουθούν Netflix). Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως το Facebook Ads Manager για να πάρετε μια ιδέα για το τι είδους άνθρωποι μπορεί να ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Είτε πρόκειται για διαφήμιση στο Instagram είτε για διαφήμιση στο Tik Tok σκεφτείτε στρατηγικά.

Διαβάστε  Κατασκευή ιστοσελίδας μόνος σου - Τι χρειάζεσαι

Μόλις έχετε μια καλή ιδέα για το ποιος διαβάζει τις αναρτήσεις σας και γιατί θα ήθελε να τις διαβάσει, είναι ώρα για το δεύτερο βήμα: να βεβαιωθείτε ότι αυτές οι αναρτήσεις είναι αρκετά σχετικές γι’ αυτούς! Βεβαιωθείτε ότι όλες οι επιστροφές συνδέσμων πηγαίνουν απευθείας πίσω στον πραγματικό κόσμο – δεν θέλετε οι άνθρωποι να χάνονται στον κυβερνοχώρο επειδή τώρα η μόνη τους επιλογή είναι να περάσουν ξανά από όλες αυτές τις διαφημίσεις πριν επιστρέψουν εκεί από όπου ξεκίνησαν (και αυτό δεν αρέσει σε κανέναν).

Συνεχίστε να δοκιμάζετε τις διαφημίσεις σας

  • Συνεχίστε να δοκιμάζετε τις διαφημίσεις σας: πειραματιστείτε με διαφορετικές εικόνες, κείμενα και κουμπιά κλήσης προς δράση για να δείτε τι λειτουργεί καλύτερα.
  • Μετρήστε την επιτυχία των διαφημίσεών σας: Χρησιμοποιήστε εργαλεία όπως το Google Analytics ή το Facebook Insights για να παρακολουθείτε πόσοι άνθρωποι κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας και στη συνέχεια πραγματοποιούν μια αγορά ή εγγράφονται σε μια λίστα email. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε αυτά τα εργαλεία για να μάθετε ποιοι τύποι ανθρώπων ανταποκρίνονται καλύτερα σε συγκεκριμένα είδη μηνυμάτων, ώστε να τους στοχεύσετε πιο αποτελεσματικά σε μελλοντικές καμπάνιες.
  • Τι κάνετε αν δεν αποδώσουν; Αν έχετε δοκιμάσει ό,τι μπορείτε να σκεφτείτε, αλλά ακόμα δεν έχετε αποτελέσματα από μια διαφημιστική καμπάνια, σκεφτείτε να δοκιμάσετε κάτι εντελώς διαφορετικό -ένα νέο κοινό-στόχο ή μήνυμα- αντί να συνεχίσετε αυτό που δεν λειτουργεί (ή να τα παρατήσετε εντελώς).

Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας είναι πρωτότυπο

Όταν δημιουργείτε περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, βεβαιωθείτε ότι είναι πρωτότυπο. Ο καλύτερος τρόπος για να το πετύχετε αυτό είναι να δημιουργήσετε μια μοναδική φωνή για την επωνυμία σας και να παραμείνετε πιστοί σε αυτή τη φωνή σε όλες τις αναρτήσεις σας. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως το Canva ή το PicMonkey για να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα γραφικά που ταιριάζουν με την αισθητική της μάρκας σας.

  • Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο που μοιράζεστε είναι σχετικό με το κοινό-στόχο σας: Αν προσπαθείτε να προσεγγίσετε τους millennials, η δημοσίευση για το πόσο αγαπάτε τις γάτες δεν θα τους κάνει πολλά likes ή shares!
  • Έχετε μια σαφή πρόσκληση για δράση (CTA) στο τέλος κάθε δημοσίευσης, ώστε οι χρήστες να γνωρίζουν τι ενέργεια πρέπει να κάνουν στη συνέχεια (π.χ. “κάντε like σε αυτή τη δημοσίευση αν …”). Αυτό δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκο ή μακροσκελές…απλά αρκετά απλό, ώστε οι άνθρωποι να γνωρίζουν τι βήματα πρέπει να κάνουν την επόμενη φορά που θα δουν μια ανάρτησή σας από μια παλιά σας φίλη στο Facebook που ταξιδεύει στην Ευρώπη από τότε που αποφοίτησε από το κολέγιο πριν από πέντε χρόνια, αλλά ακόμα δεν έχει ξεπεράσει τον χωρισμό της με τον φίλο της στην πατρίδα, παρόλο που τον χώρισε τρεις μήνες μετά την αποφοίτησή της, επειδή την απάτησε μια φορά κατά τη διάρκεια της τελευταίας χρονιάς τους, κάτι που ήταν πολύ λυπηρό, επειδή τον αγαπούσε πραγματικά, αλλά τώρα δεν έχουν μείνει ούτε φωτογραφίες από εκείνες τις μέρες, επειδή διέγραψε όλες τις φωτογραφίες του στο Instagram πριν διαγράψει τον λογαριασμό του εντελώς–κάτι για το ότι οι πρώην του θα μπορούσαν να τον βρουν ευκολότερα αν δεν διέγραφε και εκείνη το δικό της…
Διαβάστε  Μετακόμιση & Πακετάρισμα - Αναλυτικός Οδηγός

Εξετάστε το ενδεχόμενο πρόσληψης Influencers

Αν θέλετε να προσεγγίσετε ένα συγκεκριμένο κοινό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, εξετάστε το ενδεχόμενο να προσλάβετε επιρροές. Οι influencers είναι άτομα που έχουν μεγάλο αντίκτυπο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μπορούν να σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας και να καταστήσουν το προϊόν σας πιο ορατό μεταξύ των πρώιμων υποστηρικτών ή των ανθρώπων που ενδιαφέρονται για τα ίδια πράγματα με αυτούς.

Μπορείτε να τους πληρώσετε για να διαφημίσουν το προϊόν σας (για παράδειγμα, όταν ένας Instagrammer προωθεί παπούτσια μιας μάρκας) ή να συνεργαστείτε μαζί τους για τη δημιουργία περιεχομένου (όπως οι bloggers μόδας που μοιράζονται φωτογραφίες από ρούχα που φορούν). Οι influencers είναι επίσης συχνά καλές πηγές ανατροφοδότησης από τους πελάτες, επειδή θα γνωρίζουν πώς αντιδρούν οι οπαδοί τους σε όσα δημοσιεύουν για διάφορα προϊόντα – και αυτό μπορεί να βοηθήσει στην ενημέρωση των αποφάσεων σχετικά με το πού είναι καλύτερο να διαφημιστείτε την επόμενη φορά!

Η διαφήμιση στα social media είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος προσέγγισης νέων πελατών. Ωστόσο, είναι σημαντικό να γνωρίζετε το κοινό σας και να δοκιμάζετε τις διαφημίσεις σας πριν ξεκινήσετε μια εκστρατεία.

Θα πρέπει επίσης να δημιουργείτε πρωτότυπο περιεχόμενο που έχει απήχηση στο κοινό-στόχο σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους influencers για να βοηθήσετε στη διάδοση των πληροφοριών σχετικά με αυτό που έχετε να προσφέρετε και να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της μάρκας.

Συμπερασματικά

Η διαφήμιση στα Social Media είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να προσεγγίσετε νέα κοινά, αλλά είναι σημαντικό να θυμάστε ότι πρέπει να έχετε ένα καθορισμένο κοινό και να βεβαιωθείτε ότι το στοχεύετε αποτελεσματικά. Πρέπει επίσης να δοκιμάζετε τακτικά τις διαφημίσεις σας και να βεβαιώνεστε ότι είναι σχετικές με το κοινό-στόχο σας, ώστε να μην βαριούνται ή να εκνευρίζονται βλέποντάς τες πολύ συχνά!

Διαβάστε  Διαχείριση Social Media - Βασικοί Στόχοι

Από Pressinaction

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *